Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P1178 / P1177

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Абе колега cyberhill колко кг/ч ти показа диага при макс натоварване?
    И с кой деб?
    7.3.1 май найстина няма опция за гледане на волтажа на мафа.....но ако пробваш да се конектнеш като Еку МЕ2.1 го има, и може да пробваш.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Абе колега cyberhill колко кг/ч ти показа диага при макс натоварване?
      И с кой деб?
      7.3.1 май найстина няма опция за гледане на волтажа на мафа.....но ако пробваш да се конектнеш като Еку МЕ2.1 го има, и може да пробваш.....
      Макс ми дава 410кг/ч - деб.309 , мах 380кг/ч деб 180. Това го тестваха в сервиза.
      Ми няма такъв сензор. какво ли не пробвах.
      Това което казваш , трябва да го пробвам , но не знам, дали данните ще са вярни.

      Comment


      • #33
        Това през Алфадиага ли го гледа ти, или толкова ти казаха в сервиза......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          В сервиза го гледах.. иначе и алфадиага показва близки стойностти.

          Comment


          • #35
            Alfadiag е голяма сопа.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              С това постоянно дроп-ване съм пред инфаркт! Бал съм ти и алфадиага....
              Днес ще човъркам с UNIDIAG, ако имам време....

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                С това постоянно дроп-ване съм пред инфаркт! Бал съм ти и алфадиага....
                Днес ще човъркам с UNIDIAG, ако имам време....
                Не си губи времето - вържи се на KTS

                Comment


                • #38
                  .... с това ли
                  Ако трябва и такава техника да си набавям за да върви без проблемно Алфата.... бал съм ти и А*****

                  Но алфадиага , просто е ужасен за live data.
                  Last edited by spe4elist; d.m.y г., 13:06.

                  Comment


                  • #39
                    Колега, не можеш да си настоиш нещо по компа, по 30 минути си стои закачена при мене без да ме изхвърли, като трябва да съм в движение.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                      .... с това ли
                      Ако трябва и такава техника да си набавям за да върви без проблемно Алфата.... бал съм ти и А*****

                      Но алфадиага , просто е ужасен за live data.
                      Да

                      Comment


                      • #41
                        Днес откачих релсата с бобините... те тези свещи са на майната си
                        Не посмях да отвивам за проба (нямам подходящ ключ ) , но на цилиндъра до агренажа ( май 4-ти се води ) целите лули бяха с бял прах... все едно е натрошена свещ... но свещите си бяха на място и нямаше видими проблеми надолу.
                        Беше изкочила леко едната лула от бобината.
                        (вече не знам коя седмица чакам проклетите нови свещи )

                        Тоя прах на какво може да се дължи?
                        Възможно ли е откъсачните проблеми с паленето да се дължат на това? Струва ми се възможно....

                        Сложих стария дебитомер да тествам.
                        Last edited by cyberhill; d.m.y г., 16:49.

                        Comment


                        • #42
                          Да актуализирам...
                          Дебитомера наистина дава сходни стойностти, според сервиза и при положение че нямам оплаквания , реших да не се занимавам повече.

                          Всички проблеми изчезнаха след като набутах хубаво леко излезналата лула на 4-ти цилиндър.
                          Тази грешка не е излизала до момента. Сега ще имам доста извънградско... надявам се да не светне пак

                          Благодаря на всички взели участие по проблема!

                          Comment


                          • #43
                            Здравейте и при мен излезнаха тези 2 грешки. Газовото го настройвах преди сигурно 2 или 3 месеца и не беше излизала никаква грешка. Колата я има близо от 2 години и не съм сменял нито една ламбда сонда а е на ( 204 000км) и имам съмнения, че една от 3-те е за смяна вече. Напраих една графика на загрял двигател за да видя дали отчитат коректно. Тази която се води After-cat дава постоянно напрежение 0,46-45. Нито повече нито по малко, а тази която се води Pre-cat ги мени постоянно. Ето и малко снимки. Ако някой може да каже от графиката дали отчитат правилно ще съм благодарен. Колата иначе си върви перфектно, не се усеща никаква промяна в динамиката. Благодаря!
                            Attached Files
                            Last edited by zombiran; d.m.y г., 18:12.

                            Comment


                            • #44
                              При мен тези грешки изчезнаха след смяна на бобина и 2 лули и свещи...
                              Но не съм наясно с правилните стойности на ламбдите...

                              Comment


                              • #45
                                Нищо не се вижда на графиката колега. И има грешка в софтуера. After cat e една сонда. Тази зелената би трябвало да е pre-cat sensor 1. Ти си с 3 сонди нали? 2 отпред на колектора и една отзад? Гледай pre-cat сондите. Тези грешки при теб са за грешно смесообразуване. Вероятно една от pre-cat сондите не е добре. И на едната after-cat трябва да ти дава 0мв постояно. Щото просто няма такава. Там е 1 сензор.
                                Last edited by oem; d.m.y г., 11:25.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X